2013. május 4., szombat

Prológus



Rossz érzés különcnek lenni. Az iskolából hazaérve úgy felosonni a hálószobádba hogy még véletlenül se találkozz a családoddal,mert pontosan tudod hogy nem szívesen látnak a házukban.
A suliban a vécéfülkében enni,mert nem szeretnéd hallani a sok sutyorgást,kacajt,amikről pontosan tudod hogy te vagy a téma.. A házibulikban csak egy üres szobában kuksolni,mert nem bulizhatsz a barátaiddal.
Most biztosan azt kérdezitek magatoktól ki az a lúzer akinek így kell élnie.
Hát én vagyok az. A nevem Harry Styles,tizenkilenc éves vagyok.
Mindez amit az első pár sorban leírtam nektek pár éve kezdődött,amikor rájöttem hogy más vagyok mint a többi velem egy idős srác.
Úgy tizenöt éves lehettem amikor rádöbbentem hogy nem a nőkhöz vonzódom. Kezdetben még én sem tudtam hogy kezeljem,de tudtam,hogy nem mondhatom el senkinek. Mivel az iskolai focicsapat kapitánya voltam,veszélyeztettem volna a 'népszerűségem'. Tudom,ez eléggé beképzeltnek titulál be,de ez akkoriban nagyon sokat számított. Nem húznám az időt,a lényege csak annyi,hogy kiderült ez a kis titok,és tönkretette a már-már tökéletesnek mondható életem.
Sokszor gondolkodtam már azon,hogy elköltözöm. Messze a gyűlölködőktől,a kisvárostól,új életet kezdeni.
De ehhez bizony pénz is kell. Van Londonban pár rokonunk,akiknél talán addig lakhatnék amíg munkát nem találok.

-----------------------------


'-Anya,fogadd el hogy más vagyok!-ordítottam anyámra könnyező szemekkel.
Nem szólalt meg,teljesen ledermedt. Fogtam magam és elindultam az ajtó felé.Úgy éreztem már nincs mit mondanom.
-Ne,Louis! Kérlek ne menj! Meg tudjuk beszélni -kapott a kezem után,de elrántottam tőle és otthagytam.'
Már két éve hogy egyedül lakom. Muszáj volt eljönnöm onnan. 
Elegem lett a folytonos veszekedésből,kötekedésből a melegségem miatt. A szüleim nem képesek felfogni hogy nem lehetek a tökéletes gyerekük. Így hát a kezembe vettem az irányítást és Londonba költöztem.
Helyre állt az életem amit Donchasterben elrontottam. Van egy lakásom,munkahelyem,barátaim.
Csak egy dolog hiányzik belőle: a szerelem.

5 megjegyzés: