2013. május 7., kedd

Díj 1.

Sziasztok!
Először is szeretném megköszönni a kommenteket a prológushoz,valamint az első részhez.
Ez nagyon sokat jelent nekem,mert így nekem az jön le,hogy szeretik az emberek azt,amit csinálok.
Na,de szeretnék a lényegre térni.:D
Megkaptam a blog első díját.
Nagyon szépen köszönöm Cece S.T-nek.


1. Tedd ki ezt a képet!
2. Írj 11 dolgot magadról!

1. Utálom a matekot.

2. A bátyám eltörte a SIM kártyámat.
3. Néha olyan emberekre ordibálok,akiket nem is ismerek.
4. Megfáztam.
5. Volt már perverz álmom Josh Devine-el,és Harry Styles-szal.
6. Egyszer a tesi tanáromnak a szemébe mondtam hogy köcsög.
7. Szeretnék találkozni MINDEN magyar Directioner-el.
8. Csak olyan blogokat kezdek el rendszeresen olvasni,amik nem sablonosak.
9. Imádom az Union J-től a Carry You-t.
10. Egy nap szeretnék olyan sikeres táncos lenni,mint Danielle Peazer.
11. Dark rajongó vagyok.

3. Válaszolj 11 kérdésre!



Kedvenc dal? One Direction - They Don't Know About Us
Ha 1 szóban kellene elmondani a személyiségedet akkor mi lenne az? Idióta
Kedvenc magyar/angol/más nyelvű bandád? One Direction
Kedvenc bromance az 1D-ből? Niam
Mennyire szereted az olvasóidat? El nem tudod képzelni mennyire.:3
Hány órád lesz holnap? Öt.-.-
Ha lehetne egy természetfeletti képességed, mi lenne az? kizárni az emberi tulajdonságaimat
Szeretnél majd tetkót? Ha igen, milyet és hova? Persze.A tarkómra,Harry galambjait.
Kedvenc tantárgy? Magyar.
Szereted a magyar sorozatokat? Nem._.
Általad vélt, legeslegjobb blog? :D http://tiff18story.tumblr.com/

4. Kérdéseim:

Van testvéred?
Hánykor keltél ma?
Gyakran szoktál beteg lenni?
Mi a véleményed Ed Sheeran-ről?
Kedvenc gyümölcsöd?
Pepsi vs. Coca Cola?
Szereted Justin Bieber-t?
Ki a legnagyobb példaképed?
Sok barátod van?
Szerinted menő a fültágító?
Ha egy szóval jellemeznéd a stílusod,mi lenne az?

5. Akiknek küldöm:
Boróka Török,L.T.P.,Messo,crazygirl<3,Karakas Erika

2 megjegyzés: